Dwudniowa wycieczka klas 5c oraz 6c w Bieszczady

W dniu 9 października 2023 roku klasa 5c oraz 6c pod opieką pani Katarzyny Ślusarz, Karoliny Michalskiej, Iwony Struzik oraz Jolanty Struzik, wyruszyły na dwudniową wycieczkę w Bieszczady.
Po kilku godzinach jazdy autokarem pierwszym punktem, który odwiedziliśmy była Pijalnia Czekolady w Nowym Korczynie. Tam dowiedzieliśmy się, jaki jest proces powstawania czekolady, a następnie pani poczęstowała nas kilkoma kawałkami czekolady. Na końcu odbyłą się degustacja pitnej czekolady. Potem pojechaliśmy do pizzerii. Następnie zwiedziliśmy Hutę Szkła w Krośnie, gdzie miały miejsce się warsztaty malowania na szkle. Wszyscy dostaliśmy bardzo ładne szklane medale (własnoręcznie robione) i też własnoręcznie wykonane, malowane farbami i szkicowane pisakiem obrazki na szkle. Po Hucie Szkła pojechaliśmy zakwaterować się w schronisku, a wieczorem poszliśmy na ognisko podczas, którego zjedliśmy smaczne kiełbaski.
Gdy następny dzień się rozpoczął, wstaliśmy o 6:00 godzinie.  Na początku dnia  spakowaliśmy  się i przygotowaliśmy do śniadania. Po śniadaniu wróciliśmy do schroniska, aby spakować do końca walizki i plecaki, a następnie wsiedliśmy do autokaru. Pierwszym punktem tego dnia był spacer po zaporze w Solinie. Wówczas podziwialiśmy piękno jeziora Solińskiego. Następnie wspinaliśmy się na górę Korbania. Na jej szczycie znajdowała się  wieża widokowa, z której roztaczał się piękny widok na Góry Słonne oraz Jezioro Solińskie  Gdy zeszliśmy na sam dół czekał tam na nas autokar, którym pojechaliśmy  do restauracji na obiad. Po smacznym obiedzie udaliśmy się na ostatnią atrakcję, którą było Muzeum Nafty. Poznaliśmy tam różne ciekawostki dotyczące wyrobów z ropy.
Niestety musieliśmy już wracać. Po trzech godzinach jazdy byliśmy już w Bochni, a następnie wszyscy udaliśmy się  do domów.
Wycieczka była bardzo fajna i ciekawa. Polecam wszystkim te miejsca. Chciałbym pojechać tam jeszcze raz.