Rekrutacja Erasmus +

Rekrutacja do Programu Erasmus +

 

Aktualnie w naszej szkole trwa rekrutacja do projektu Erasmus plus o numerze 2023-1-PL01-KA121-SCH-000142982. Projekt ten realizowany jest w Szkole Podstawowej nr 7 im. Jana Pawła II w Bochni w ramach udzielonej Akredytacji i współfinansowany przez Unię Europejską. W roku szkolnym 2024/25 zaproszenie do projektu skierowane jest do uczniów klas siódmych. Regulamin oraz formularz rekrutacyjny w wersji cyfrowej będzie rozesłany uczniom naszej szkoły przez dziennik Librus lub na adres mailowy. Rekrutacja przeprowadzona będzie zgodnie z polityką równości szans oraz wytycznymi programu Erasmus + tak aby wypełnić Standardy Programu Erasmus+. Projekt zakłada współpracę pomiędzy szkołami partnerskimi na platformie eTwinning oraz daje możliwość na wyjazd zagraniczny do szkoły goszczącej w ramach tzw mobilności.

 

Koordynator Programu Erasmus+

Katarzyna Ślusarz

 

=======================

Informacja

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam formularz rekrutacyjny do programu Erasmus+ na rok szkolny 2024/2025. Uczniowie, którzy są chętni na udział w projekcie proszeni są o wypełnienie formularza. Max. ilość punktów w formularzu – 75. Pozostałe punkty naliczane będą za wypracowane materiały i zaangażowanie ucznia (15 pkt) oraz opinie wychowawców i nauczycieli (10 pkt ) Suma punktów łącznie 100 pkt (formularz + wkład ucznia +opinia).

Regulamin będzie opublikowany lub rozesłany drogą elektroniczna do uczniów.

Wyjazd planowany jest do szkoły do Włoch – samolotem w terminie marzec/kwiecień 2025. W ramach  projektu uczniowie będą zaangażowani do goszczenia uczniów z Łotwy również w tym roku szkolnym. Każdy uczeń zobowiązany jest wyrazić zgodę na publikację swojego wizerunku oraz swoich prac zgodnie z zasadą upowszechniania rezultatów.

Do przystąpienia do programu potrzebna jest zgoda rodziców ucznia.

Przed planowanym wyjazdem rodzice podpisują umowę oraz potrzebne zgody.

FORMULARZ REKRUTACYJNY

Pozdrawiam,

Katarzyna Ślusarz

Koordynator Programu Erasmus +

Przejdź do treści