Szkolny konkurs talentów „Mam talent”
Regulamin konkursu:
- Organizatorzy konkursu: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Jana Pawła II w Bochni.
Osoby odpowiedzialne: Magdalena Wilczyńska, Miron Zagórski (sprzęt)
- Cele konkursu:
- Rozwijanie zainteresowań i pasji uczniów;
- Zaprezentowanie w środowisku szkolnym różnorodnych talentów;
- Promocja twórczych form spędzania wolnego czasu;
- Popularyzacja działań artystycznych dzieci i młodzieży;
III. Szczegóły konkursu:
- Konkurs skierowany jest do uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 7 im. Jana Pawła II w Bochni.
- Konkurs zostanie rozstrzygnięty w dwóch kategoriach wiekowych: klasy I-III oraz klasy IV-VIII.
- Uczestnicy konkursu mogą zaprezentować się indywidualnie lub w parach.
- Talenty uczniów mogą być prezentowane w formie: śpiewu, recytacji, tańca, prezentacji umiejętności grania na instrumencie, prezentacji pracy plastycznej (malarstwo, rysunek, rzeźba, itp.), prezentacji pracy technicznej, pokazu umiejętności gry aktorskiej, prezentacji umiejętności sportowych i akrobatycznych, prezentacji prac fotograficznych, innych pokazów;
- Prezentacja talentu nie może przekroczyć 5 minut, za wyjątkiem prezentacji umiejętności gry aktorskiej (po uzgodnieniu z organizatorami dopuszczalne jest wydłużenie czasu pokazu).
- Do konkursu dopuszczone zostaną prezentacje talentów nie zagrażające zdrowiu i życiu uczestników konkursu i publiczności.
- W przypadku prezentacji, do których wykorzystany zostanie podkład muzyczny lub prezentacja w formie multimedialnej, muszą one być dostarczone do organizatorów przynajmniej 7 dni przed terminem konkursu.
- W czasie występu niedozwolone jest wykonywanie niestosownych gestów, ruchów, tańców, wykorzystanie niestosownych piosenek, używanie wulgarnych słów oraz prezentowanie prowokacyjnych i wyzywających strojów.
- Organizatorzy zapewniają sprzęt nagłaśniający, mikrofony, odtwarzacz audio, rzutnik multimedialny, sztalugi i materace. Pozostałe rekwizyty niezbędne uczestnikom do pokazu, wykonawca musi zapewnić sobie samodzielnie.
- Talenty oceniać będzie jury, którego decyzja jest ostateczna i nie ma od niej odwołania. 11. Zostanie przyznana również nagroda publiczności poprzez oddanie głosów na specjalnych kartach.
- Występy uczniów mogą być nagrywane lub fotografowane na potrzeby promocyjne szkoły.
- Osoby chętne do wzięcia udziału w konkursie zgłaszają swoją kandydaturę do pani Magdaleny Wilczyńskiej lub Gabrieli Jawień z klasy 5d – najpóźniej do 29 maja 2023.
- Kolejność występu uczestników zostanie podana 1 dzień przed terminem konkursu.
- Konkurs odbędzie się 1.06.2023. na małej sali gimnastycznej SP 7 im. Jana Pawła II w Bochni. Godziny trwania konkursu zostaną podane w terminie późniejszym.
- Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
Zapraszamy do udziału.